Alot to do

Onsdag. Det känns verkligen att det är få dagar kvar nu. Nu måste man tänka på vilka kläder man ska ha med sig till NY, så att man inte använder dom. Eller lägga smutstvätt i tvätthögen så kläderna hinner tvättas. Ja - det är mycket att tänka på nu. Få med sig allting som man planerat i min fina, rosa väska. Konstigt nog har jag inte börjat packa ännu.

Igår, när jag kom hem från praon och Hälla, gick jag till Mariagården. Det var så otroligt kul att träffa alla som var där. Man känner verkligen hur mycket alla betyder när man inte sett dom på ett tag. Och längre tid kommer det ta innan jag ser dom igen.. Typ två & en halv vecka. Panik!!





L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0