Fy så jobbigt!

Det blir tre inlägg idag = mycket att läsa. Men hoppas ni står ut..

Jag kom nyss hem från träningen. Eller nyss och nyss. Jag har hunnit duscha och äta. Det var sjukt jobbigt i dag på träningen vill jag bara meddela. Jag fick värsta blodsmaken i munnen och min puls var nästan uppe på max räknade vi ut sedan med en pulsklocka. Vi körde indervaller på 200 meter x 10. Fast inte utomhus utan inne i korridorer och i trappor.

Sista dagen imorgon på praoen. Sedan blir det att umgås med Max så länge det bara går.


L.

Kommentarer
Postat av: louise

sv: okej, men jag tänkt vad är du ska fråga förnått. för jag har inen aning om va jag ska fråg på intevjun. typ packa upp kläder, hänga tbx larma osv;)

2009-04-02 @ 21:26:47
URL: http://loulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0