Hemma

Nu är jag i Sverige! Eller nu och nu - jag kom hem igår runt fem på kvällen. Tidigare än planerat.
Jag tänkte att jag skriver allt om resan när jag verkligen har tid med det. För det är så mycket som jag gjort och så mycket som jag vill berätta att det kommer ta sin lilla tid att skriva allt - och den tiden har jag tyvärr inte just nu. Men jag kan säga att jag verkligen älskar New York och att jag saknar staden redan nu. Det var så obegripligt häftigt, roligt, spännande, fantastiskt... Jag kan inte beskriva det med ord. Men som sagt så kommer mitt NY inlägg så fort tiden finns till för det.

När jag hade packat upp allt från min rosa resväska igår gick jag dirket till en saknad Max. Det var så kul att träffa honom efter nästan 2 veckor. Nu är de vännerna jag fortfarande saknar. Imorgon får jag äntligen träffa dom!! Jag kan även säga att jag verkligen tror på Max andar nu då jag såg en med mina egna ögon.

Efter att ha vaknat till, sjungt och ätit idag var jag och Max duktiga och satte på oss träningsskorna för att sticka ut och springa. Så himla skönt var det att få träna efter två veckor. Ikväll ska jag, Max och Camilla in till stan för att se på en gospelkör. En som tränar hos vår personliga tränare går i kören och hon sa att de behöver ungdomar. Så vi får se om det verkar vara något för oss. Det ska bli grymt kul i alla fall! Jag älskar körer.

Nu kommer jag igång med mitt vanliga skrivande igen. Kul att ni kikar in fortfarande och inte dissar min blogg som inte ha fått uppdateringar på länge. Kram.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0