In the school

Vi har slutat för en timme sedan ungefär. Men här sitter Ina och jag kvar. De måste tro att vi verkligen älskar skolan, fast det är inte sant. Utan vi skriver ut låtar till våran grillkväll imorgon så att vi kan sjunga till två spelande gitarrer - grymt mysigt! Typ lägerkänsla.

En väldigt bra dag i dag igen (än så länge i alla fall). Jag hade två muntliga nationella prov - ett i matte och ett i svenska - vilket jag tror gick bra. I matten vet jag inte riktigt hur det gick men i svenska fick jag reda på att jag fick mvg. Jag hade Sofia att diskutera med, så det är såklart det gick bra. Vi hade judo på idrotten som jag märkte inte riktigt var min sport.

Snart drar jag hem och käkar lite när skrivaren har skrivit ut klart. Sedan drar jag iväg till Mariagården och är assisten hela kvällen. Det ska faktiskt bli kul.


Helg igen. Och soooool. Hörs!!


L.

Kommentarer
Postat av: louise:)

sv: tack, klart jag kan men du får ju gå in på msn jue(; du är en ängel linn<3

2009-05-03 @ 14:10:37
URL: http://loulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0