Mvg, uppträdanden och träning...

Nu känns allt helt okej i skolan. Det känns i alla fall som att jag har kontroll över mina annars vanliga förvirrande skoldagar. Jag har mycket att göra, okej det har jag. Men jag har i alla fall kontroll, vilket är bra. Jag redovisade även mitt boendeuppdrag och nu kan jag säga att mvg är mitt i hemkunskap. Jag är så otoligt glad och jag tycker att jag är värd det. Nu är det bara min hemkunskapskompis Caroline som jag ska hjälpa nå toppen. Musikhistorien med Tom och Andreas rullar på och jag hoppas att det arbetet kan leda mig till ett mvg i musik.

Efter skolan åkte jag in till gymet med Amanda och Louise. Det var otroligt skönt att träna där igen. Jag var inte så taggad före men när jag väl kom dit så höjdes motivationen. Jag tror en del av min motivation kommer från Vårruset som är snart, för jag måste höja min kondition till det då jag ska springa 5 km genom stan.

Imorgon är det Mariagårn igen. Om jag inte misstolkade det i lördags så ska jag sjunga med Max på hans konfirmation om två veckor ungefär. I såna fall så blir det väl antagligen träning inför det imorgon. Jag och Tom måste även träna inför redovisningarna på onsdag då vi ska sjunga upp våran låt. Jag ska även planera en idrottslektion med Louise som vi ska ha för treorna(?) nästa vecka.

Fullbokad - igen...


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0