Planeringen bröts

Kvällen blev inte som planerad. Inte alls faktiskt. Fast däremot blev det kör som jag var inställd på att det skulle bli idag - så jag blev jätteglad att få sjunga. Direkt efter kören gick jag hem med Max, slängde i mig en macka och sedan kom Erik och Amanda till mig. Vi tog cyklarna och tramapde iväg till streethockeyplan. Där satt Amanda och jag till klockan sju och pluggade matte inför imorgon. Frös gjorde vi, men som tur var gick jag hem till Max innan och värmde mig med Rebecca och Oscarsson innan jag åkte hem. Annars skulle inte mina fingrar kunna skriva nu..
Jag skulle träna. Jag skulle plugga matte med pappa. Känner mig dum som inte gjort något av det. Men nu är det gjort (eller man kanske ska säga ogjort) så det är inget att göra åt saken.
Imorgon är det nationella i matte och jag känner mig lite mer förberedd nu. Det är toppen. Jag ska även träna hos Johan - grymt skönt!


Hörs. (Förlåt för att ingenting från New York har dykt upp. Men pappas Macdator är inte vän med bloggsidan så bilderna tar ett år att ladda upp. Det kommer bilder när jag har tålamodet uppe. Lovar.)


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0