Sista i Sverige.

Nu slänger jag in ett snabbt sista inlägg i Sverige på 2 veckor.
Nu har jag så gått som packat klart och det känns underbart skönt. När jag fixat till mig lite ska jag kila iväg och träffa Max och kanske även tjejerna. Jag kommer sakna alla så mycket.. Jag har lite resefeber, men jag hoppas det kommer att gå över. Jag kommer väl att sitta med så många förväntningar om staden att rädslan inte är något att fördröja tiden på.

Om jag inte skiver i New York så önskar jag er alla en glad påsk. Ät mycket godis! Det kan ju inte skada. Kramar. Och den här gången. Massor med kramar.


L.

Kommentarer
Postat av: louise:)

linn, jag har sett att du vart inne på bdb och skulle görna vilja höra hur du har de därborta på manhattan så det skulle inte alls skada med ett inlägg!! kommer sakna dej i skolan, empty rooms<3

2009-04-08 @ 16:19:36
URL: http://loulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0