Snart flyger jag!

Jag börjar igår:
Sista dagen på praoen igår, sjukt skönt. Jag slutade runt 13.00 vilket är grymt tidigt jämfört med de andra dagarna där. Jag & pappa åkte ner till stan för att fixa de sista grejerna inför resan och sedan hämtade vi upp mamma. Det blev en snabbis på stan för att sedan åka hem och städa nere i källaren. När jag väl var klar med det & duschat mötte jag Max. Vi gick hem till honom för att hämta musik som jag kan ha med mig på planet. Så nu är ipoden fräsch! Sedan gick vi ut & träffade Sara och Charlie en pytte stund och även Evelina. När jag och Max kom hem till mig möttes vi av tacos. När magarna var fyllda blev det en myskväll framför tv:n med b.la. passionsfrukt & vindruvor - mums!!

Jag och Max vaknade tidigt idag. Anledning? En morgonsol och ett pipande alarm. En perfekt väckning - eller inte. Men tidigt behövde jag gå upp idag för jag ska upp mitt i natten inatt och därmed lägga mig tidigt ikväll.
En tidig väckning hindrade inte oss från att ligga kvar i sängen. Så där befann vi oss i ungefär frya timmar. Det är tillåtet att ligga kvar i sängen så länge när vi inte kommer att ses på 2 veckor - I'm gonna die!

Nu packar jag för fullt. Eller kanske inte bokstavligen eftersom jag endast lagt fram kläderna som jag ska ha med mig på min säng. Jag ska inte fylla min väska hemma med kläder utan den ska fyllas i NYC. Jag kan inte fatta att om nästan exakt ett dygn startar vårat plan från London till New York. Helt obegripligt.. Det är tur att katten inte blir ensam hemma då två släktingar ska bo här.

Hörs ikväll.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0