Tillbaka i vardagen

Gårdagen var lika rolig som i måndags. Efter skolan gick jag till Mariagårn där jag inte har varit på ett tag. Så det var jättekul att träffa allihopa igen. Det blev väldigt mycket skratt - typ varje minut. Kvällen där toppades med att jag och Max sjung låten Everything I Do (den här gången mycket bättre än lägret). Trollade även så att ingen kom på tricket och blev frustrerade, åt bananer då kvällsmaten fortfarande väntade hemma på mig och så blev det ännu mer skratt - så magen fick jobba.

Nu sitter jag i skolan och är på jättebra humör. Jag har hunnit redovisa två arbetsuppgifter idag och fick även veta att mvg i so nästan ligger i mina händer. Källkritik är det enda som saknas. Så det ska fixas - såklart!
Fick veta nyss av Max att det kanske inte bli kör då det bara är nior som kommer att komma, så jag sitter och håller tummarna på att det blir kör. Efter skolan ska(MÅSTE) jag hem och plugga matte då det är nationella i matte imorgon. Jag ska även ut och springa, för jag måste få upp min kondition då Max mamma fått med mig på Vårruset som är i maj. Tagga, Tagga!!!


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0