Underbara. Underbart. Underbar.

Underbart! Det var nog min skoldag idag. Anledningen är nog mina underbara vänner som är så underbara och gör mina skoldagar underbara. Dagen kanske blev lite extra underbar för att jag hade saknat dom? Så underbar var min dag idag. Nu känner jag att det blev mycket underbara ord. Men underbar stavas mina vänner. Och vänner är ju en del av mig. Så underbart är mitt liv helt enkelt! Lätt som en plätt - eller pannkaka - äre med det.

Förutom att det var roligt att se alla igen så har jag mycket att göra nu. Det känns som om jag ligger efter i allt. Men så ska det väl kännas när man har varit bortrest? För annars har man ju inte haft semester. Så jag skippade gymet idag för att få lite gjort i skolan och även hemma. Min vecka är fullbokad redan nu. Bland annat sista konfirmationshelgen och träningar. Det är kul när det händer saker, bara det bryts av med lite pauser så att man har tid för sig själv också..


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0