Bryggan

Nu är värmen här. Men här för att stanna eller ej vet man aldrig. Särskilt inte med Sveriges klimat. Fast idag kan jag inte klaga, för idag har det varit bland det härligaste dagarna på lovet. Ägnat min dag på bryggan, hört vattnet, båtar och änder i mina öron och fått tid med min mamma.

Igår blev det en liten tjejkväll hos Ina. Filmen Wild Child var bättre än väntat. På väg mot natt tid åkte alla in till Åkesta men jag stannade kvar och åkte iväg till Max en stund där Rebecca och Fredrik befann sig. Sedan fick jag sällskap hem med dom i kolsvarta Skultuna då gatulyktorna var släckta.

Ska kanske iväg på en fest ikväll. Och imorgon väntas nog bryggan igen.


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0