Denna gång jordgubbar...

Igår kväll köpte jag ytterliggare en turkisk yoghurt och gjorde en ny smak: med jordgubbar. Mums vad gott det är med sådan glass. Skulle nästan kunna leva på den glassen alltså! Den bjöd jag Max på och han tyckte om den minst lika mycket. Fast vår favorit är ändå hallon.

Idag gjorde jag frukost på sängen till min älskling; fil med frukt, toast och juice - perfekt start på dagen. Sedan satt jag mig i solen någon timme, men fick dock knappt nå' färg. Njöt mer av en av de sista solstunderna som vi kommer ha här på ett tag.

Om någon timme kommer Louise, Caroline, Amanda och Ina till mig. Popcorn, tjejsnack och latte väntas då! Och framåt natten går vi nog till Max för att träffa han och Bedde. Sover troligen kvar där, för man måste ju passa på såhär sista dagarna på lovet! *suck...


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0