En farmor

Igår tänkte jag sola, och vädret var med mig "för fulla muggar" - men mina planer blev inte som tänkta. Istället behövde jag följa med Max in till stan letandes efter några speciella grejer. Med oss hade vi Fredrik, Alex och Camilla.

När jag och Max hittade det vi sökte åkte vi hem till honom. Där blev det en stunds träning på låten för att sedan åka iväg till Max farmor och äta. Gräddkola till efterrätt, bullar i massor, bakelser! Ja -  vad gör man inte när man är gammal mer än att baka? Sån farmor ska jag också bli. Lika glad i alla fall.

Senare under kvällen tog jag och Max en promenad. När vi kom hem till honom tittade vi på en film, åt popcorn, kaka och äpple. Och sedan var det natt.

Nu ska jag kila till badet med Amanda, Ina, Louise, Caroline och Max. Hoppas på en starkare bikinirand idag, solen är ju med oss.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0