Ett halvår

Idag är det en speciell dag för mig. Och för min älskling. Jag och Max ska fira vår halv årsdag idag. Jag har planer på kvällen så jag har rätt mycket att stå i med idag. Vi tänkte åka till Björn ön och sitta vid vattnet men det ryktas om regn under dagen så jag tror att vi stannar inne idag. Jag måste även träna på låten som jag ska sjunga själv imorgon. Jag bestämde den igår hemma hos Max, så det är klurigt hur jag ska kunna den utan text tills imorgon. Om ni kommer får ni reda på vilken låt det är! I Skultuna Centrum klockan 19.00 (om inte ändringar har skett).

Nu ska jag ut och springa. Sedan ska jag börja städa och fixa med mat och sådant tills ikväll. Jag älskar att fixa och dona inför någonting, så den här dagen ser jag fram emot. Speciellt när den är speciell...


Jag älskar honom - Max Wikström. Han är guld i mina ögon.
Stjärnan på den här jorden. Jag är lycklig som har honom.
Lycklig för att vi två är en. Jag älskar dig mest<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0