Flyttat till den 19 sep!

Hela grejen igår blev inställd pga att det regnade för mycket. Jag och Max åt mat med Thomas Thörnholm, Fronda och alla andra när det bestämdes. Jag hade sett fram emot det, men nu har jag ett nytt datum att se fram emot: DEN 19 SEPTEMBER är det flyttat till. Så kom då!!!

Och när vi satt och åt där igår sa Thomas något som fick Max och mig att typ sätta maten i halsen, eller trilla av stolen.
 Så sjukt stort. Hoppas på det bästa...

Max och jag kilade iväg till Ica i spöregnet och köpte godis igår. Sedan kollade vi på film i min källare och somnade även där.

Nu ska jag och Max iväg och spela badminton.


L.


Kommentarer
Postat av: louise:)

Linn, vi måste prata!! allihoppa tjejer, asså ett riktigt tjejsnack!<33

2009-08-14 @ 13:53:40
URL: http://loulou.blogg.se/
Postat av: louise:)

sv: jag det är klart ja kommer!:D<3

2009-08-14 @ 13:57:30
URL: http://loulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0