Kärlek till den!

Det blev några 20 tal muggar och glas köpta igår till när man blir sugen på latte här i huset (eller något annat drickbart för den delen). Men tanken med glasen var till för latten. Jag, mamma och pappa gick från kök till kök på Ikea och kom tillslut fram till lösningar och färger som jag tror vi ska köra på. Och jag var den som fick min vilja fram gällande färgerna. Det gäller att vara envis! Jag hann även köpa två nya "pengar örhängen" eftersom att de nyköpta från förra veckan gick sönder på Max fest.

Igår kväll blev det poker hemma hos Max. Och vi behöver inte prata om den som vann (som blev Holland?) - men jag var en av dom sista spelande vi bordet i alla fall. Och en av de sista som orkade sitta kvar och spela också. Andra spel och skämt hann vi gå igenom innan jag och Max somnade i hans säng efter att vi ätit pasta sallad kl. 3 på natten.

Efter en segodag i Max säng till klockan halv fem idag cyklade jag hem på mormors gammla, underbart häftiga, röda cykel. Kärlek till den! Orkade sätta på mig joggingskorna för en springtur ute. Nu har jag nyss ätit egengjord pasta sallad, ska ta en latte och sedan cyklar jag till Max där Amanda och Bedde kommer att befinna sig.

Imorgon blir det stan med först Evelina och sedan med mamma letandes efter jeans och sådant viktigt...


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0