Kom ikväll!

En sån himla mysig kväll/natt hade jag och Max igår. Jag hade gjort wraps - som blev supergoda, efterrätt som bestog av frukt doppade i choklad och även egengjord glass åt vi. Istället för att ha picknick ute så hade vi picknick nere i min källare. Och så hände det något speciellt som ni kommer få veta snart! Jag lägger in bilder ikväll eller när jag hinner.

Nu ska jag fixa mig så att jag är klar klockan tre då jag och Max ska träffa Thomas Thörnholm. Sitter och mosar låten som jag ska sjunga ikväll så att den sitter i rygg. Nej, dags att kila! Och kom ikväll - behöver er. Ju fler desto roligare liksom. Och om ni inte vill säga att ni ska komma och kolla på oss kan ni säga att ni ska dit för Fronda.

Skultuna Centrum klockan 19.00!



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0