Me and my family

Upp tidigt, tidigt idag - närmare bestämt vid halv åtta. Anledningen var att jag och mamma åkte in med min moster till stan och på så sätt tjänade vi in en resa. Toppen! Jag är inte van att gå upp sådär tidigt, men jag antar att det bara är att börja vänja sig nu...

Som sagt gick jag och mamma på stan idag för att inhandla skrivblock till skolan (inköpen finns nedan). Nu är jag start klar, eller det är bara pennor och sådant som saknas men det får jag av pappa snart.  Vi tog en sallad på stan innan bussen körde oss hem.

Igår kväll blev det ingen sommarens sista grillkväll utan jag, Max, Rebecca och Fredrik drog igång en film hemma hos Fredrik: Hostel 2. Väldigt brutal och egentligen ingen Linn film, men den var ändå rätt bra. Till filmen åts mammas dumlekakor. Och så spöregnade det sådär vid tolv när jag och Max skulle gå hem, så han sov över hos mig.

Nu ska jag fixa lite hemma, mysa med kissen bredvid mig och ikväll är min familj bjudna hem till Max. Trevlans. Puss!


Denna gottar jag mig med just nu. I love it!


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0