Nu blir det latte varje dag!

Det blev lite festande hemma hos Max igår. Jag, Rebecca, Amanda, Fredrik och Kuhs var på plats först. Sedan tittade Caroline och Pia in och satte fart på ett kortspel av något slag som bestod av att typ inte bli full eller nåt. Roligt var det! Vi kilade ut senare och träffade på lite bekant folk. Tillslut, efter traskande och skrattande runt i Skultuna, befann jag mig i Max kök med Bedde, Holland, Amanda och Max. Somnade sedan i Max säng medan de andra sov där nere, och det blev en lyckad kväll tillslut.

Nu har jag kommit hem från Max. När jag öppnade dörren hem möttes jag av två glada föräldrar och sedan såg jag en ny dammsugare. "Linn, den här kan du tömma när den blir full med damm. Den har ingen dammsugspåse!" Oj, vad glad jag blev... Aja, fortsatte in i köket och såg en ny Expressomaskin. Då sken jag upp! "Ska vi göra en latte till dig Linn?"
Det var bland de godaste jag druckit. Och sedan berättade det att vitvaror är beställa till nya köket. Jag längtar tills jag får inreda, fixa och vara lite kreaktiv. Expressomaskin kommer användas flitigt - för hur gott på en skala var det inte!!?


...och sen sånt här makalöst gott skum...

Snart ska jag iväg på tjejkväll hemma hos Evelina. Det var ett tag sedan och jag ser fram emot det. Mycket att prata om och god mat ska ätas eftersom Evelina är kock.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0