Nu ska jag börja dansa...

ABSOLUT sista dagen på sommarlovet nu. Shit! Känns konstigt att sommaren är slut redan. Bryt rutinerna för imorgon startar ett nytt, spännande liv för mig känns det som. Hoppas på tre roliga år på Kopparlundsgymnasiet...

En trevlig kväll blev det igår hemma hos Max med min familj och Max farbror med hans familj. Även fast planerna på att sova över inte fanns blev det ändå så att jag stannade kvar. Jag & Max hann träffa Bedde sådär två på natten; "Det lät viktigt...."

Jag satt mig på cykeln hem tidigt från Max imorse. Sedan fixade jag mig lite och åkte in till Dansverkstan med mamma, Sanna och Pia. Väl där framme träffade vi Amanda. Öppethus på Dansverkstan hoppades vi skulle leda mig, Pia och Amanda till att börja i någon danskurs. Och yes - efter att ha testat på Rnb, Lyrical och Commercial anmälde vi oss på Commercial. Den dans stilen är bra framför kameran och kan ses i typ Pussycat Dolls och Britney Spears videos. Superkul!

Nej, nu ska jag ta vara på de sista minuterna på sommarlovet.


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0