På spåret

Ännu en strålande dag. Varför kunde inte hela sommarlovet haft den här solen? Bland de sista veckorna vågar den komma fram och göra sommarlovet somrigt. Äntligen har jag fått lite färg på mig, men tänk vad jag skulle vara brun om jag hade ägnat alla mina dagar på bryggan. Ojoj!

I alla fall så åkte vi in tidigt till Björn ön imorse. Idag var Max med också så jag passade på att ta med honom ut till spåret för att slita lite på joggingskorna. Tyvärr blev stegen färre än jag väntat mig så vi var tillbaka vid handdukarna väldigt fort. Sedan doppa vi oss i det härliga vattnet.

Tillbaka hemma nu och snart kommer min sötnos för att äta hemma hos oss. Han mådde inte 100% bra när vi lämnade av honom, men jag ska nog piggna till honom lite. Vi ska se på film och köpa godis tror jag. 

Och imorgon blir det Gröna Lund. 


L. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0