Redo för läger

Nu är jag hemma efter att ha slutat vid två - skönt! Första riktiga dagen i skolan och jag trivs. Så än så länge är valet 'Kopparlunden' något jag inte vill ändra. Idag har jag vart med min "basgrupp" (vi ska göra något arbete som ska ställas upp på Kulturnatten). Haft någon slags av "veta-vart-jag-ligger-någonstans-i-matten" (typ ett prov) och sedan har vi fått skåp och info o.s.v. Väldigt skön dag faktiskt.

Nu är min väska packad, för imorgon åker hela årskurs 1 till Västeråsgården och är borta i tre dygn. Spännande och jag ser verkligen fram emot det. Det är så mysigt att åka iväg, känna att man är hemifrån och att de man är borta med blir som ens lilla familj. Så att lära känna varandra är inget man behöver anstränga sig för att göra.

Snart kommer Max hem till mig som kommer direkt från skolan. Han ville tillbringa så mycket tid som möjligt med mig innan jag åker imorgon. Och det vill jag också såklart. Även fast det bara är tre dagar kommer jag sakna honom. Och sen svag känsla säger mig att täckning på mobilerna inte är något att räkna med.

Om vi inte hörs mer, hörs vi på... vad blir det? Fredag.
Tjadå, Nyp i rumpen.


L.

Kommentarer
Postat av: louise:)

Jag har för mej att teckningen är bra faktiskt!!:D

2009-08-25 @ 20:43:55
URL: http://loulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0