Sjuk kväll med fniss

Det blev en galen rolig kväll igår. Den första augusti invigdes med skratt och skålar! Jag, Louise, Ina, Rebecca, Amanda, Max och Fredrik befann oss ute bland knott och mygg, i blött gräs och vid en fin solnedgång. Vi hade tur med vädret och allt var så gott som perfekt. Efter att vi lämnat stället vi hade varit på under hela kvällen, blev det att byta plats i natten och vi hamnade på en asfalts väg där skratten fortsatte. Min kväll slutade hemma hos Max där jag somnade snabbare än någonsin...

Nu har Ina, Louise, Amanda och Evelina kilat hem från mig. Och Evelina - herregud så brun man kan vara!! Två veckor i Spanien skulle inte sitta helt fel på min vit hud heller. Jag och tjejerna satt oss på en filt på fotbollsplan och åt pizza, pratade och när myggorna blev som värst gick vi in till mig, poppade två skålar med popcorn och snackade om allt och inget. Myspys!

Jag älskar vänner. Älskar att jag har dom bästa som man kan få!



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0