Tisdag och regn!

Igår skulle jag och Max till Gröna Lund med Rebecca och Fredrik. Men vi var tyvärr tvungna att vara hemma för att Max pappa hade ringt Thomas Thörnholm som vi ska samarbeta med om några dagar, och om han skulle ringa oss behövde vi hålla oss hemma utifall han ville träffa oss. Han ringde inte oss som han sagt, så vi var bara hemma igår.
Efter att vi legat i min säng och kollat på film hela dagen åkte vi hem till Max och gjorde yoghurt glass. Så otroligt gott! Vi åt upp ett halvt kilo glass (eller yoghurt) medan vi kollade på Beck.

Vaknade hos min sötnos trötta. Gick upp och åt frukost och sedan kilade jag hem. Nu har jag fixat mig halvt och snart är det bara håret som ska fixas. Sedan ska jag in till stan, köpa lite grejer och handla med pappa tills imorgon då jag och Max firar ett halv år. Kanske även ska in och träffa Thomas Thörnholm idag då Max ringde honom imorse och frågade.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0