Upprop

Nu har jag startat! Sommarlovet är endast minnen och något jag kommer leva på. Klockan nio i morse var jag på upprop på Kopparlunden. Jag kan inte säga så mycket vad jag tycker om skolan eftersom jag endast var i min nya "mentorsgrupp". Men efter det jag sett och hört än så länge verkar allt kanon för mig. Litet och mysigt gillar jag.

Efter de två timmarna i skolan gick jag, Evelina och Amanda ner på stan. Träffade Jesper och gick vidare för att ta en macka på Stugan. När vi satt där kom Louise och hade massor att berätta om sina upplevelser idag på hennes skola. Snacket fortsatte mellan klädgalgarna inne i affärerna (de jag köpte finns nedan).

När bussen nådde Skultuna hoppade vi av vid Persbo och där träffade vi lite gammla lärare. Men jag var tvungen att gå väldigt fort för jag hade tid på vårdcentralen. Så nu är jag snart helt vaccinerad mot livmoderhalscancer.

Nu ska jag fixa lite hemma medan jag väntar på att Max ska komma hem. Ska träffa min baby innan han drar på sin sånglektion. Imorgon börjar jag halv nio och jag ser lite framemot dagen.

puss!!!!!



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0