Konstiga drömmar och kock i hemmet!

Vad kan inte sluta en helg som den här bättre än en mys film dag med sin sötnos? Vaknade denna morgon av att Max drog lätt i mitt hår när jag precis drömde om Persboskolan; När vi hade matte på Persbo kunde man ta sig upp på en trappa till lektionen, men när man skulle ta sig ner blev man tvungen att hoppa ner från typ 4 meters höjd på en madrass!? Märkligt vad man kan drömma...

Vi gick upp från sängen och rostade limpa strax därefter, tog våra mackor och satte oss framför tv:n. Drog igång filmen "Flyga Drake" som jag lyckades somna till under lördags natt. Kan inte påstå att filmen var toppen, men vi kollade klart i alla fall och sedan drog vi igång en ny film. Den här gången en thriller - vilket brukar vara min favorit genre.

Jag lagade kvällsmaten igår till Max, Alex och Christofer. Det blev tacogratäng och en supergod sådan. Även Max föräldrar tyckte den var supergod då de åt av maten idag när de kom hem - lika så åt jag och Max. Så när vi hade ätit kollade vi på den sista filmen under söndagen. Samma film som i fredags: Män som hatar kvinnor. En väldigt bra film enligt mig. Till den åts en påse godis.

Imorgon är det skola och jag vet inte nu om jag ser fram emot den eller inte. Jag börjar klockan 12 så det är skönt i alla fall - och röster, har jag hört, säger att vi slutar klockan två. Så jag får vänta på stan ända tills dansen börjar. Det ska bli superkul att börja dansa igen! Puss!

P.S. Tror att jag börjar bli sjuk. Shit...




L.


Kommentarer
Postat av: louise:)

haha, vems röst kan ha nått så långt!?;D<3

2009-08-31 @ 19:20:32
URL: http://loulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0