Väckt av rektorn!

Nu har jag varit på läger på Västeråsgården i två dagar. Toppengrej att göra för att lära känna varandra. Och vi gjorde så mycket att jag glömt bort nästan allt. Men bland annat har vi lekt, lagat mat, kollat på film, sjungt och sådant. Jag hann även ramla i en gigantisk stor grop när jag, Amanda, Emil, Alba och Emil skulle smyga runt ett hus (får skylla på att det var kolsvart). Smygningen led till massor av skratt istället. Paddlade även samma kväll med Amanda och Brandon, och så hade man det mysigt vid brasan båda nätterna. Det känns skönt nu att man lärt känna nya ansikten.

Jag, Amanda och Evelina blev väckta av rektorn imorse. Det är väl en sån där grej som bara händer en gång i livet? Det måste det nästan vara. Liksom - en rektor! Anledningen var i alla fall att vi inte vaknade av alarmet. Bussen körde oss hem och nu är jag då hemma. Ska snart träffa Max och jag tror vi ska se "Män som hatar kvinnor" ikväll.


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0