10<3

En überrolig kväll/natt hos Louise igår. Mycket skratt och lite prat blev det nästan. Halkade halvt ner på golvet trött som jag var in mot tre tiden. Och en spänd idolfinal där det var svårt att säga vem som skulle vinna. Lite tårar fälldes när Eriks tjej klev upp på scenen. Han var värd platsen - även fast Calle också är grym!

Nu ska jag fixa mig för snart ska jag och tjejerna gå ner till kyrkan för att se på lucia. Vi kanske även ska baka pepparkakor. Det ska bli hur kul som helst. Sanna ska sjunga också, så min mage kommer nog pirra till lite för min söta lillasyster.

Och idag firar jag och Max 10 månader. Så ikväll blir det mys med honom. Jag älskar dig!



 

L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0