BBS

En vecka har redan gått. Gud så skönt! Dagarna drar sig bara närmare det efterlängtade, übermysiga jullovet. Herregud, vill kunna spola fram tiden...

I tisdags kollade jag på nåt After Work estet på Carlforsska hade. Max uppträdde bland annat. Och igår gick jag på stan en stund efter skolan, köpte kläder till BBS som är imorgon. Sov sedan hemma hos min goding.

Idag hann jag klart med layout förslaget till tidningen. Puuhh! Så nästa vecka ska hela tidningen vara färdig. Stress på hög nivå. Aja, basgrupp 8 kommer hinna i alla fall. Vi är bäst!!! Träffade Sara, Amanda och Evelina snabbt på Chicco innan mitt utvecklingssamtal började klockan fyra också.

Det blir att packa väskan & tagga inför imorgon med Max nu. Försöker även plugga in sångläxan: "Koppången". En liten julaktig låt sådär.

BACKSTREET BOYS IMORGON DÅ! Ledig från 12. Sen sover vi över i Vaxholm hos Max morbror. Puss.




L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0