Första lussebullen äten

Morgonen startade med luciashow som treorna hade satt ihop. Inte riktigt luciatåg och de "riktiga" låtarna som jag trodde skulle sjungas. Det blev även årets första lussebulle, pepparkakor och julmust innan engelskaprovet började. Och provet gick rätt okej, även fast jag suger på engelska.

Vet inte när jag slutar. Kanske 2. Kanske 4. Ikväll ska jag i alla fall hem till Lousie, och imorgon är det lucia i Skultuna kyrka. Om jag har sett fram emot det i veckor. Så äntligen är lucia här. Det blir promenad ner till kyrkan med tjejerna. Och så har jag hört ryktet om att hundratals mashaller (stavning?) ska vara tända hela vägen ner till kyrkan. MYS!



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0