Gudfar

Ligger med datorn i sängen tillsammans med min goding. Vi har kollat på gårdagens idol semifinal med en stor popcornskål. Vi lagade även tacos ikväll för vi är typ "barnvakt" åt min syster. Kanske inte så bra barnvakter, vi vet inte alls vad hon gör liksom - haha! Måste nog gå och kolla till henne nu...

Backstreet Boys var bra igår och vi somnade med deras låtar på huvudet på två madrasser i Waxholm. Delade rum med Alex, men han fick en skön säng. Småsyskon ska ha det bäst, eller? Vaknade av en skrikande, men übersöt, Arvid och en liten chihuahua springandes på oss. Drog en film innan vi åkte hem. Kom inte ihåg resan för jag sov hela vägen.

Imorgon blir det plugg. Punkt! Och så är Jan här - pappas tvillningbror - så det blir väl middag med han imorgon. Min gudfar också. Puss på det.



L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0