Knäck

Det var meningen att jag skulle vara hemma vid typ två idag, men jag kunde inte lämna min sötnos som hade hög feber och ont i hela kroppen. Svininfluensan? Vi får se. Kollade på ytterliggare än Johan Falk film, fast i fel ordning. Idag kollade vi på ettan och igår på tvåan. Så det blev lite omvänt, men det funkade ändå. Gick till frysen stup i ett för att hämta Alex världsgoda knäck som han gjorde igår. Hur gott som helst!

Sanna och Saras uppträdande på lucia igår med låten "Over In Bethlehem" var hur bra som helst. Rös i hela kroppen! Och Jennie var hur fin som helst med kronan på huvudet. Ville bara stå där framme, sjunga och känna Persbokänslan. Men jag får leva på minnen därifrån istället.







L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0