Tummen ner för julrean

En überkul ikväll här igår med Ina, Louise, Evelina, Amanda, Sara och Caroline. Jultomten hälsade på och delade ut våra paket. Jag fick bodylotion och tvål av Evelina. Glass, dans och musik på hög nivå hela kvällen ut. I love it!

En besvikelse att man sparat lite pengar inför julrean och inga kläder följde med hem i kassarna efter att Sanna och jag gått i alla affärer sedan tio imorse. Tyckte inte att det fanns så mycket konstigt nog. Några smycken och ett par leggings följde med i alla fall. Bilder kommer. Klippte mig också, men ser dock ingen förändring...

Kvällen ser oklar ut än så länge. Får se om Max ringer, annars blir det en gitarrkväll för jag är helt slut i kroppen.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0