11.34

Äntligen sportlov. Eller vad säger ni? Det är sjukt skönt. 

Igår hade vi typ Friskis & Svettis på idrotten i skolan. Det var kul att köra något nytt och nu har jag träningsvärk i min rygg. Jag tror inte att träningsvärken bara kommer från igår, utan passet i torsdag är nog hälften av boven.
När jag kom hem från skolan igår (en timme tidigare), fixade jag mig och sen drog jag iväg till Max. Vi tog bussen in till stan för att möta Amanda och Erik. Det blev att kolla på bio med dom. Vi såg "I taket lyser stjärnorna". Enligt mig var den inte någon höjdar film och jag tror jag delar mina åsikter. Tog en Subwaymacka på stan innan vi åkte hem till Erik. Vi var där till ungefär tre på natten. Det blev mys, prat och ännu en film.

Nu är det lördag. Helg och slapp. 
Ikväll ska jag hem till Sara med tjejerna. Det är elikamed tjejsnack på hög nivå. Behövs!


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0