Back on track

Första dagen i skolan denna vecka och det känns faktiskt bra. Två nationella prov i svenska har vi den här veckan. Det är väl det enda minuset. (Pluset är att vi slutar efter provet på torsdag, vid lunch ungefär.) Annars tror jag att den här veckan kommer bli helt okej. Det är som sagt mycket nu i skolan, men jag gör så gott jag kan för att jag ska få ihop allt.

Min idrottslektion idag fick bli som min gym tid på måndagarna. Min styrkeplanering var väl antagligen bra eftersom jag fick leda tre stycken. Så jag ledde inte bara mig själv. Ett stor "Bra där Linn". Ett steg närmare mvg liksom.
Efter passet på idrotten gick jag hem och duschade. Sedan blev det en pluggstund så nu känns allt bra. Hann dock inte klart med något men jag kom ju en bra bit på vägen.

Wish me good luck introduce the examination tomorrow.

L.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0