Duktiga Linn!?

Jag tycker att jag är duktig. Duktig för att jag jobbade idag, på ett lov, och att jag gick upp på morgonen den tiden som jag gått och lagt mig de senaste dagarna - nästa i alla fall. Kvart över fem pep min mobil. Det vanliga, obehagliga ringandet var värre än det brukar. Kanske för att det är lov? Kanske för att jag var dötrött? Eller kanske för att jag vet att det obehagliga ljudet kommer att väcka mig samma tid imorgon med. Jag längtar verkligen - INTE!

Som sagt har jag varit på jobbet hela dagen. Förutom det vanliga arbetet där (kopiera papper till pärmar) så har jag fått diskat, gjort frukost/fika, svarat i telefonen, städat och sådant som man måste göra när personal saknas. Super duper fun. Eller inte.

Nyss kommit hem från Max. Han som gjorde min tråkiga dag till en bra dag. Tre dagar utan honom och jag saknade han redan. New York resan vet jag inte om jag kommer att klara. Fast förmodligen har jag roligare i Usa än på ett jobb i Västerås. Förmodligen..

Imorgon: jobb. Och på kvällen får jag träffa min saknade vän, Thérese. Det ska bli jättekul och saknaden är stor.

Nu måste jag sova för att kunna öppna mina ögon någon millimeter imorgon. Kram.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0