Första nationella provet

Nu har det första nationella provet i svenska blivit avklarat och jag kan ju säga att det inte gick som jag hade tänkt mig. Det var inte så svårt. Det var bara det att tiden inte räckte till. Den tiden man skulle få på provet hade inte informerats ut till alla då jag bara hade kommit till hälften av provet när tiden var slut. Jag tog helt enkelt god tid på mig vilket jag inte skulle gjort då jag som sagt inte hann mer än hälften. Fast lärarna säger ju att dom inte sätter betyg på proven om de inte går bra. För ibland är inte hjärnan med mig när jag som mest vill det. Nytt försök på torsdag men då uppsats. Jag tror det kommer att gå lite bättre i alla fall..

Efter skolan gick jag till Mariagårn. Där har jag varit hela dagen/kvällen. Det blev lite spelande, pratande och sjungande. En lite mysig stund på tisdagar tycker jag.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0