Jag älskar mina tjejer<3

Imorgon är det mars. Det menas med en ny månad. Nya friska tag och åtta dagar kvar till 9 mars då det är en viss Linn Krouthén som fyller år.

Jag har verkligen förstått nu hur mycket det betyder att ha nära, underbara vänner. Och sådana har jag verkligen. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dom. Att man kan lita på dom till 110% procent och verkligen vara sig själv med dom - det betyder mer än guld.
En riktigt kul fredag och lördag har jag fått. Mycket skratt, prat och flum. Nu är lovet snart slut. Obehagligt hur snabbt en vecka kan gå. Eller den har inte gått. Den har sprungit iväg. Ibland önskar man att veckorna kunde springa lika snabbt iväg till sommarlovet. För nu längtar jag dit, till sommaren 2009. Den kommer bli bäst!!!!

Ikväll ska jag hem till Max. Vi ska kolla på melodifestivalen tror jag och så sover jag antagligen där. Vi ses.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0