Läger om 5 timmar

Nu sitter jag i skolan på den sista arbetstimmen innan det är idrott. Evelina har satt en guldstjärna bredvid mitt öga så nu känner jag mig en aning mer tillfixad än vad jag är: mjukis byxor, no make-up och håret uppsatt i en toffs. Det är Jag idag.
Efter skolan ska jag hem och duscha samt packa min tomma väska med massa grejer som måste tas med dit. Jag tycker att det ska bli jättemysigt att åka bort ett tag och bara tänka på "här och nu" där borta. Har ingen tillgång till dator, tv eller sånt, så jag ska bara umgås med vänner. Måste även hinna träna på låten jag och Max ska sjunga. För dying, trying och fighting har inte rätt ordning i mitt huvud än. Nästa inlägg kommer väl på söndag antar jag.

Igår såg jag för första gången på Sveriges värsta bilförare hemma hos Max. Kan dom ens ha körkort?


Ha det bra. Ses på söndag troligtvis.

(<3)

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0