Melodifestivalen = ingen succé

En tidig väckarklocka ringde och väckte mig (för jag trodde att jag skulle kila till stan med mamma). Men nej: "Linn - kolla på vädret!" Visst det snöar - eller okej, rätt mycket - men måste det hindra ett stan besök? + att jag fick sova mycket kortare. Det är i och för sig bra för då kan jag somna snabbt ikväll.. Men när jag kom hem mitt i natten så behöver man lite extra sömn.

Jag var i alla fall hos Max igår med Amanda och Erik. Det blev att kika på melodifestivalen. Carolina af Ugglas - jag menar - direkt till final? Jag håller med Max och säger att hon verkligen såg ut som en troll. Ska vi skicka iväg en skogsmulle för att möta de andra länderna? Nej då får vi skämmas över Sverige. Första tävlingen var ingen succé. 

Idag så .. ja, stan blev det ju inte. Städning och lite plugg är väl det som väntar. 

See You

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0