Min mage!

Som rubriken: "Min mage!"
Gud vad ont det gör. Det drar i hela magen. Jag vet inte vad det är. Har aldrig känt den här smärtan förut. Men något konstigt är det med den..

Idag åkte Amanda och jag in och gymmade. Det kanske är därför jag har så ont i magen? Om smärtan är av gym-maskinen så tar jag det som någonting positivt - för då har jag ju tagit i och det har gett resultat. Vi var där en timme längre, än vad vi brukar, då vi slutade en timme tidigare idag i skolan. Och sluta tidigare kommer vi att göra resten av veckan också. Tufft.

Nu har jag precis käkat. Det blev en nyttig måltid med quinoa, grönsaker och sådant. Det var jag som startade trenden "att äta nyttigt" och det är så kul att min familj hänger på den också. Så nu är jag nyttigt, gott mätt. Skön känsla efter träning ( bara jag inte hade så ont i magen ). Krys på min mage då.


L.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0