Ny musik kille?

Jag har precis upptäckt en musikkille:
http://www.myspace.com/joebrooksmusic
Jag gillar hans låt Superman. Lyssna på dom och hitta låten som du gillar.

Jag har precis duschat, så nu har jag blött hår. Men det torkar faktiskt rätt fort så jag får bara vänta tills den punkten kommer i mitt hår - om någon timme sådär. Då är håret relativt tort. Kanske inte tort för plattning, men nästan.
Jag är sugen på godis. Sugen på frukt. Sugen på glass och mat. Kaffe. Vatten. Ja - jag är sugen på allt och ingenting. Jag har precis ätit en god pastarätt, men min mage verkar inte vara nöjd med maten ändå. Jag måste seriöst ha något fel. Jag kan äta hur mycket som helst. När som helst. Nästan vad som helst. Det är nästan ett underverk allstå.

Kvällsplaner finns. Vi ses och hörs.
Ta vara på de sista dagarna på lovet!!! lova?





L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0