Sjungt mig hes

Nu har jag vaknat. Eller jag kanske inte vaknade nyss precis. Det blev faktiskt en tidig morgon även fast jag var trött igår natt efter att ha sjungt och dansat ungefär hela kvällen på Elins födelsedagsfirande i stan. Under kvällen hann jag med att äta tacos, popcorn, morötter,chips, glass m.m. Jag hann med att sjunga mig hes, dansa tills jag ramlade, skrika av rädsla, sjunga "ja'mo hon leva", få en sanningsfråga, titta två minuter på en skräckfilm m.m. Det blev en härlig kväll med skratt och skratt. Grattis Elin - 16 år på söndag!

Idag kommer jag vila tills klockan närmare sig senare på eftermiddagen då jag ska bege mig till Sixten som fyller år idag. Han är som min lossas morfar och jag gillar han starkt. Mot kvällen tror jag att jag ska träffa Amanda, Erik och Max. Ett snack om att vi ska kika på Melodifestivalen tror jag att jag har hört också. För nu sätter Melodifestivalen igång igen - vi får se om det blir att jag följer den år 2009..


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0