Slutat

Igår mådde jag toppen. Nu mår jag ännu bättre pga att mitt nationella prov gick jättebra. Eller det kändes som det i alla fall. Jag vet att det gick bättre än läsförståelsen. Det är jag 99% säker på. 
Vi fick sluta efter provet så nu är jag hemma och gör .. ingenting. Kan man egentligen göra Ingenting? Det går ju inte. För när man tänker gör man något. När man blinkar med ögonen gör man något.. Ja, ni förstår. Men mitt ingenting är att sitta här och senare ta en titt vid tv:n. Eller kanske ska plinka lite på keyboarden? 

Fredag i morgon,YES. Helg helg helg. Jag ska till någon lokal imorgon och fira Elin som fyller 16 år. Det kommer bli roligt tror jag. 

Ha det bra så länge.

L.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0