Snö igen

Det har blivit sena kvällar nu. Den tiden jag har gått och lagt mig de senaste dagarna, den tiden brukar jag nästan gå upp på när det är skola. Jag vänder helt enkelt på dygnet. Jag tycker det är tillåtet när det är lov. Men konsekvenserna av sena nätter blir en förkyld Linn. De är smällar som man får ta.

Det blev en kväll hos Sara igår med Amanda, Evelina och Caroline. De är underbara personer. Vi kollade på melodifestivalen och jag måste säga att jag inte riktigt har fastnat för något bidrag än. Är jag för kräsen eller är det så att låtarna har varit dåliga?

Jag får se vart dagen vänder mig. En sen kväll blir det inte idag i alla fall. För imorgon ska jag jobba och gå upp typ halv sex. Jag kan ju säga att jag inte har något emot att stanna hemma imorgon. För trött stavas mitt humör. Jag får väl knarka kaffe hela dagen. Fast jag behöver ju inte jobba om jag inte vill förstås. Men pengar - det behöver jag.


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0