Soliga fönster krigar

Igår mötte jag Max ute i den varmare vintertemperaturen. Vi gick och hyrde film. Det blev filmen "På smällen". Jag vet inte vad jag ska tycka om filmen. Jag har inga kommentarer liksom. Den var bara helt okej.

Vaknade upp tidigt bredvid Max utav ett ljust och soligt rum. Det var omöjligt att somna om. Ögonen dog ju hur man än kollade, blunade eller vände på sig. Så efter att ha försökt att somna utan resultat bestämde jag mig för att gå in i duschen och kvar låg Max: "- Jag kan ju försöka att sova." När jag kom tillbaka från duschen låg han vaken. Det soliga fönstret ville verkligen inte ha oss sovande. Mös hela morgonen fram till ett då det började bli dags att sätta fart innan bussen skulle åka mot stan.

Åkte som sagt in till stan. Där träffade jag Thérese. Gick med henne och Pernilla ett tag innan de åkte hem och jag gick själv någon timme. Herregud vad länge sedan det var jag satte min fot i en affär i stan. Jag sparar ju mina pengar till New York, men idag så rök det pengar från plånboken vill jag lova.


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0