Tips 3

Jag vill tipsa om en mascara som jag tycker är fantastisk. Den har två olika borstar i en och samma mascara vilket jag tycker är kanon. Jag använder alltid först borsten som ska ge längd. Den klumpar ingenting och den ger verkligen längd. Sedan använder jag volymborsten. Den ger mer färg och gör fransarna fylligare.
Den är perfekt om du har en dag då du vill ha en naturlig look. Då är längdborsten att rekommendera.
Den är perfekt om du ska ha en fest look. Då är det bara att ta lite extra av volymborsten. Den är perfekt till vardags. Du kan helt enkelt variera utifrån tillfällen eftersom att det är två borstar.
Mascaran är som handen i handsken för mina ögonfransar. Prova den du också - det kanske blir den bästa mascaran du någonsin använt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0