Tjejer & nu söndag

Lördagskvällen ägde rum hemma hos mig, i min källare, med Sara, Evelina, Amanda, Ina och Caroline. Det är så himla skönt och mysigt att bara kunna sitta och prata ut utan någon tv, dator eller så. För sånt är viktigt och när man kan lita på varann till 100% så vet man att det man säger inte kommer ut till resten av världen. Det man säger kommer bara ut från ens mun och lättar på axlarna.

Nu är det söndag. Det kändes nyss som jag sa att jag längtade tills nästa helg och nu är den slut igen. Tänk vad en helg går fort. Man hinner inte göra hälften av de inplanerade sakerna. Jag ska i alla fall följa min planering som jag ritat upp i huvudet idag. Och det skrivs plugga. Jag känner att det blir mycket av just ordet plugga. Men så är det när man går i nian och känner att man ligger efter i allting.

(söndagstips kommer senare)


L.


Lördagskvällens buffé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0