Tornados Salonger

Nu är det ny vecka. Nya tag och en glad Linn.

Igår åkte jag och Caroline till gymmet efter skolan. Det är så litet och mysigt och man känner sig verkligen hemma där på något sätt. När jag kom hem duschade jag, åt mat och sedan kom Max hem till mig. Mys.

Idag har det varit en planerar dag. Verkligen planerat hela dagen. Fast vi nior har planerat för någonting kul: Tornados Salonger. Mer säger jag inte nu. Jag tror det kommer att bli jättebra och jättekul efter allas idéer och tankar om det. En härlig avslutning på Persbo är vad det kommer att bli.
Snart ska jag kila iväg till Mariagården, träffa folk och ha det trevligt helt enkelt.

Höres.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0