Är på topp

Dagarna går upp och ner. Ner och upp. Sida till sida - Ja ni förstår. Nu har det kommit en stabilitet i mitt liv så jag ligger bara högst upp på toppen bland alla rosa, lätta moln. Och det är skönt. För när man är nere, under marken, får man ingenting gjort- varken hemma eller i skolan. Så eftersom att jag svävar på moln nu kanske jag kan försöka att få någonting gjort. Då menar jag i min pluggvärld. (Vilket tjat det blir om pluggande. Förlåt)

Nej, men jag vet inte vad som får mig att må toppen, dag ut och dag in. Nu låter det som att jag inte alls tycker att det är bra att vara på topp. Det är helt fel om ni tror jag tycker det är dåligt. Utan det är såklart att det är super att ligga på topp. Men jag vet inte vad det är som har hänt bara, som får mig må så bra hela tiden?

Dom bästa vännerna. Den bästa familjen- Kan vara det! Fast det finns något som gör mig extra glad faktiskt. & Ibland får man vara lite hemlighetsfull av sig. No secrets here.

Förövrigt har dagen varit bra. Skolan är ju egentligen kul - för vad skulle man göra om den inte fanns? Sitta hemma och häcka är inte riktigt min grej. Det roligaste med dagen måste varit kören, som(nästan) alltid. Sjunga är ju jättekul och med häftiga låtar blir det massa plus i kanten.

Imorgon är det nationellt prov i svenska igen. Jag tror det kommer att gå bra då jag älskar att skriva. Men man ska inte tro för mycket. Efter provet slutar vi i alla fall. Jippi!! Och ett friskis och svettis pass tror jag att det blir senare på kvällen.

Kram så länge.

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0